sunshine baby

Känns lite som att jag inte bloggar så mkt länge. undra verkligen var den känslan kom ifrån?? höhö, men, NU, nu blire ett inlägg iaf!

Idag har varit en riktigt skön dag. Fick lite positiva vibbar liksom. De e många som varit snälla och, um, betett sig som bra kompisar. (inte för att mina polare inte brukar bete sig som bra kompsiar då, coz I LOVE my pals, you know who you are <3)
men de har iaf varit ett par små lyckosamma dagar... Ta i trä. !
Är iof väldigt stressad över betyg, skola och intagningsprover. Börjat bli lite stört nu... bara en månad till att ja måste sökt in till alla skolor... (gulp*) SHuukt nervöst.
idag hade vi HK, ska bara meddela till dem som inte följer mitt liv så noggrant, att vi fått BYTA HK lärare!! halleluja är allt jag kan säga om det! HK Stina och jag lyckades aldrig bilda en bra relation, känner att jag och "HK-AK" (:p) har lite bättre vibbar. Ska ju inte ropa hej iof, jag och HK lyckas alltid bli lite random på något sett.. Men de har varit en lättnad iaf!
Var hos optikern med mamma efter skolan, är ju en riktig stammis där nu! han som står i kassan / bakom disken är jätte skön! Sa "hej paola!," och frågade hur det gick på konståkningen! tror att han skrivit ner att jag åker konståkning, för hur i all världen kan han komma ihåg det?? Min syn har förändrats med 0,25 på det högra ögat för er som undrade. ^^ kan va bra att veta!

Sen gick ja o mamma o shoppa lite i västermalmsgallerian... det har inte hänt så mkt mer efter det..

Jag och vendela ska hitta på ngt ikväll, får se om det blir rave party eller bara innekväll ;) Hur som helst är det alltid underbart att va med Vendela! <3

hare trevlans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0