OK!, I admit it...

I AM wonderwoman.

And that's all I have to say for today! -.-

höhö, ingen humor känd för människor som vanligt..
gått i skolan, gjort de lite roligt för migsjälv, surat över att vi fått nya platser och att jag måste sitta LÄNGST FRAM i mitten!!!!!!! fy fan,
målat naglarna lite failat för andra gången i rad. it's a sad life.
öva gympa program med annika. mitt ända hopp för vår lektion är Annikas delar, Inger hatar ju mig hur jag än gör!
Asso, jag är inte så ledsen som det kanske verkar... Positivt negativ!

good night <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Det blir nog jätte bra, bara jag inte är med. Btw min storlek är 36...(skridskor)

2010-01-12 @ 17:40:47
URL: http://annayj.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0