Life at present...

Att gå in på bloggen och börja skriva om vad jag har för mig känns lite oinspirerande just nu... Idag har jag suttit i ca. 4 timmar och ritat en bild... Jag vill verkligen komma in på en estet linje. tror också att det är större changs för mig att komma in på intagningsprov än betyg.
Skulle ha haft nån slags filmkväll igår men alla var för trötta så jag och Olivia satt på soffan med lite coca cola istället. Ikväll ska ja vara barnvakt åt grannarna. Måste dissa två inbjudningar :( får se om jag orkar till Julia kl 1 på natten då grannföräldrarna kommer hem -.- Ska iaf försöka plugga lite matte när barnen gått och lagt sig! (Låter som en mamma,! jag tror jag lyckats hoppa över tonåren!)

jaja, kramkram på alla som fortfaranade läsen min lilla obetydliga blogg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0