LOL

Så nu har jag alltså ätit min hemgjorda glass.- det var rätt gott faktiskt, men fick lite brainfreeze av de... Nu håller ja på att försöka planera lite roligt i mitt huvud för mig att göra under den här veckan på landet. Igen är det enda settet för mig att ta kontakt med yttre världen min mobil.  
Ska nog packa lite snart.. igen. orkar inte. Packa e tråkigt... de enda roliga är när man inte får plats med allt i väskan och måste packa om i en större väska. (not.)

kanske ska kolla på film då? de e ju kul.
kolla på "Love Actually" hela förra veckan typ. Den e så sjukt bra.. vet inte om man behöver "Engelsk humor" för att gilla den men de e iaf "dagens filmtips" :)

sweet. (mitt nya ord,)

/see ya if i'll see ya xoxo

ps (till Julia och dem som gillar att lösa hemliga meddelanden), snaaaart ska du hjälpa en sjuk liten kille tror jag Julia, gud är ju med dig, nu när du är nunna! - LOL, ;) - Jävla tönt... > kodspråk?  puss puss... (nej, nu blir ja sjuuk!! :S )  


Kommentarer
Postat av: Julia Franzé

tror inte att jag kommer att kunna hjälpa ngn kille på ett tag, måste nog bli rejält mycket bättre först. Liksom tänk om jag hittar en kille som måste bli kysst för att vakna, och när jag kysset honom får han körtelfeber...kul? näe,har varit med om det.

Jag mår föresten lite sämre idag tror jag :(

Du är min ända kur Paola, KOM HEM!

SAKNAR DEJ<3



ps.du kan pussa mig, bara inte på munnen ;)

ps2. det luktar parfym i hela mitt rum

2009-07-27 @ 10:53:28
URL: http://juwliasclick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0