we (LOVE) 9 C

isshowen igår var faktiskt super kul :) stressig, nervig med adrenalinkickar, riktigt najse!! :p Det gjorde vi bra helt enkelt :)
Tack tack tack till Lyd, Cla, och Nick som orkade komma o kolla, uppskattas mkt <3

Idag var det rätt obehagligt att gå till skolan även för mig för det blåste jätte kallt, men snön ska faktiskt uppskattas :) Hörde också att det snöade / snöar i England ^^ vet inte hur mkt, men lite iaf.. !

Hade matte och gympa idag, sen vare bandy turnering. Jag var inte med men min klass ägde sönder !! Vann hela turneringen och sen slog de lärarna också. (ingen brukar slå lärarna) Även om jag inte var med så är ja stolt att gå i en duktig klass.
Sofia, Vendela och Olivia droppade in hos mig efter skolan. De är ett bra gäng, ^^ <3

Imorrn ere julavslutning, ja börjar halv 9, (om ja inte hoppat av kören så skulle ja börjat 7!) Haha, ja o Sofia ska skratta åt alla som sjunger falskt. Sen är det jullov! Gud vad jag inte orkar med en sekund till av skolan!

kramkram


Kommentarer
Postat av: Sofia

SV: aaw, vad gulligt :)

Btw, vi börjar 8.20 imorgon. Puss

2009-12-17 @ 19:43:20
URL: http://www.lifeisabitch.devote.se
Postat av: Emma

Min brosha ägdeeeeeeeee! ;D hahahahaaha

2009-12-19 @ 15:33:05
URL: http://cantdevice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0