sunny cold

Igår vare Idol och Barak Obamas fredspris consert med Tog som gällde XD haha, de var skönt att inte göra ngt sp för en gångs skull.. Idag skulle jag till stan med Julia men vi hade missförtstått varann så ja och mamma gick en omväg till kusinerna istället och lekte med dem ett tag. <3 Kom hem, det är iskallt ute!! Mina ben har inte riktigt tinat än :S Sen blire middag hos Robin och sen film med sköningar...

försökte också fixa familjens julkort idag, min del av kortet involverar mig, dåligt inklippt i en bild på mcfly, ^^ Om man är riktigt snäll mot mig kanske man tillomed få ett av korten hemskickade :p

(Och då menar jag RIKTIGT snäll för ja brukar inte skicka dem korten till kompisar,)

XOXO



lily allen - mr blue sky

Kommentarer
Postat av: Pauline

Jag är OERHÖRT UNDERBART SNÄLL!! Eller huur? (a) blink blink <3

2009-12-12 @ 16:50:11
URL: http://shiningeye.blogg.se/
Postat av: Vendela

Svar: Visst är den (:. Ja man undrar ju... hahah

2009-12-15 @ 16:47:46
URL: http://swederus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0