My christmas

Och då var julen över. Kom till england förra veckan på tisdagen. Farfar hämtade oss på tågstationen i Kings Langley. :p I onsdags åkte ja och familjen till London. Love it, de var kul att gå runt där, var också på National portrait gallery och kolla bilder på Twiggy och lite andra kändisar. Mkt inspirerande! Sen vare Julafton, min faster, hennes man och mina två kusiner kom och hälsade på. (De kommer från the Mountains of Wellas som Julia ^^) Mkt mysigt, mina kusiner är roliga <3
Sen vare Juldagen, öppnade presenter, faktiskt många och bra i år :) fick Ed Hardy perfym (så nu slipper Vendela ge allt hennes till mig XD <3) Lite annat, haha, super mysiga tofflor! :p
På boxing day åkte jag och pappa till Watford och shoppade XD haha, blev en väska och nåra böcker. Sen kom gran, grandpa, mamma o Nick och vi kollade på en Patomime - (typ jul pjäs som alla går på i England, alltid omgjorda disney historier typ. Vi såg Cinderella, väldigt rolig faktiskt :p) Sen igår åkte vi hem. kom hem 11 på kvällen. Idag ska jag och Nick gå till Robin och hämta Tog, sen ska jag och mamma till Slussen och shoppa skor!

kraM kram

Kommentarer
Postat av: Sofia

åååååhhh, du verkar haft det super mysigt ! Saknat dig <3

2009-12-28 @ 23:20:19
URL: http://www.lifeisabitch.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0