last day of the old year

Idag är det nyårsafton! (vem vet, nån kanske missat det...)

Gick upp vid 11 imorse, tog en dusch, slappa sönder framför tv:n, fick ont i huvudet, lilla jag klarar inte av en enda dag utan att göra ngt så jag stapplade mig ut i det kalla med Tog. Det var super skönt ute, lite kallt kanske men jag ch Tog kämpade oss vidare, tillslut blev vi lite vana vid kylan och vi såg oss om, allt är så vackert just nu, snön gör det faktiskt väldigt fint, var helt tomt ute också! Alla höll väl på att fixa sig för nyår... Det är såna här dagar/ eftermiddagar man kan skriva dikter om.

Ikväll blir det inte värsta fylle festen för mig inte! Ska till stan till Lydia och Clara's lägenhet, balkong med utsikt mot plattan där de skjuts upp jätte coola fyrverkerier :) Mina nya stiletto klackar ska med ^^ hehe, Vendela hjälpte mig mäta ut 12 cm höga! Pappa kalla dem för "Tarty"- horiga. Yes, glad för dem iaf!

nu är det mörkt. Dags att börja sminka mig tror jag.

kramkram

song that inspired this text.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0