I need to hit something

Har inte hunnit eller orkat skriva ngt under helgen. det har hänt massor och när jag väl försöker logga in här är de super trögt. I lördags hängde ja med kusiner, och olika familje kompisar och klass kompisar. Kolla på en äcklig skräckfilm, tur att Julia och Jojjo kom o ringde på mitt i så ja slapp sitta och kolla på hela ^^ Sen i söndags åkte ja, mamma o Nick till en pub i stan "the londoner" och hängde med några av de skönaste och underbaraste människorna på jorden <3<3 Sen åkte jag till träningen och tränade inför julshowen :) Igår hade vi general repetition för showen, det var kul men kändes så sjukt stressigt... Känns som att vi behöver finslipa nåra träningar till men, nej nej.! Idag har jag gått runt och surat. Känns väl inte sådär jätte bra... kom hem och klagade om allt för Nick och lilla ängeln som han är gick han och hämtade kusinen som jag egentligen skulle hämtat. Jag sa att han kunde få min lön men den ville han inte ha! Shockad*

Det snöar!!! - börjar bli trött på att alla skriver det överallt, ja jag fattar, jag har tillomed sett det med egna ögon. tack för upplysningen iaf.

Jag tror jag behöver ett bad... och en kopp te...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0