Alfie

Nu ska jag till england, planet går vid 10 (?) imorgon så familjen och jag måste åka hemifrån kl 7. Har haft ett par halv tråkiga men sköna dagar, lill julafton igår och idag har jag mest ätit choklad och packat. Olivia va här ett tag innan middag.

Kollade just igenom alla foton på mig på facebook, vet inte varför, men de var jätte roligt ^^ mer än ett år av mitt liv :p Att komma ihåg hur jag kände mig och så när bliderna togs, kul. recommenderas :p

Jaja, kommer sakna några söta personer medan jag e borta, men är hemma på söndag.

God Jul!!!!

<3<3



Lily Allen, - Alfie ... den här låten e sååå skön, o musik videon är jätte rolig!

Kommentarer
Postat av: Pauline

Kommer saakna dig!! :'( men du får ha det toppenbra!! <3<3

2009-12-22 @ 01:04:01
URL: http://shiningeye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0